Hazel Jan 6, 2013 @ 3:23pm
Legit players banned....again
Showing 1-15 of 63 comments
< >
Rhebel Jan 6, 2013 @ 3:25pm 
Yep, ive got banned. As i said in another thread - some people will laugh at me on here, and i understand it, since i have defended the game quite a bit (not the devs, but the actual gameplay).

I got THREE player kills in 41 hours, and 50+ deaths, that would be some nice stat for a cheater right? Dont think so.
Jimathus Grandi Jan 6, 2013 @ 3:30pm 
Originally posted by Rhebel:
Yep, ive got banned. As i said in another thread - some people will laugh at me on here, and i understand it, since i have defended the game quite a bit (not the devs, but the actual gameplay).

I got THREE player kills in 41 hours, and 50+ deaths, that would be some nice stat for a cheater right? Dont think so.


Sorry yes, I do find that hilariously ironic actually.

.
PadyEos Jan 6, 2013 @ 3:32pm 
"SERGEY.. Do the Right thing.."

Priceless... why would he start now, after so many years?
Enraged Turnip Jan 6, 2013 @ 3:38pm 
Originally posted by Rhebel:
Yep, ive got banned. As i said in another thread - some people will laugh at me on here, and i understand it, since i have defended the game quite a bit (not the devs, but the actual gameplay).

I got THREE player kills in 41 hours, and 50+ deaths, that would be some nice stat for a cheater right? Dont think so.

I'm sorry that happened to you, but honestly, there are so many people on this forum trying to show everyone what the devs were like, and some people still refused to listen. It's sad that people are learning this the hard way.
Rhebel Jan 6, 2013 @ 3:40pm 
Ive never disagreed about the devs, they have allways been ♥♥♥♥♥♥♥s and unprofessional. But i never expected to get fkin banned for nothing lol.

Imagine if there is thousands of ppl banned, lets say 7000 ppl, 1000 of them will buy a new copy. I wont, thats for sure.
PadyEos Jan 6, 2013 @ 3:42pm 
They said the new and improved bough system only bans 12/100 players that are legit. That still means if they banned 2000 people at least 320 legit players got hit. But they also said the game wah unhackable so it might be 32/100, 50/100 or 99/100 that are innocent.

By what you say, a 1/20 kills/death ratio and they banned you, the settings for the system must be badly configured, since the developers configure the setting for the system they bough, and the 50/100 or 99/100 players banned being legit might be real...
Last edited by PadyEos; Jan 6, 2013 @ 3:45pm
Rhebel Jan 6, 2013 @ 3:50pm 
Well the ♥♥♥♥ has hit the fan, they just changed their gamerules. They can ban you for any reason, in any time. And they dont have to reply on tickets that has to do with banning haha !
scentofaskunk Jan 6, 2013 @ 3:51pm 
still think you got your money's worth now ?
Rhebel Jan 6, 2013 @ 3:55pm 
15 bucks/41 hours played. Yes.

If you dont have anything to come with that has something to do with the topic, there are plenty of other topics to discuss your opinions in.
Last edited by Rhebel; Jan 6, 2013 @ 3:57pm
PadyEos Jan 6, 2013 @ 3:57pm 
Originally posted by Rhebel:
15 bucks/41 hours played. Yes.
But were those 41 hours wasted or not...

Usually when I play an online game after some effort put into it at least I feel I didn't waste my time because my account gets some kind of end game content unlocked forever. You got a ban. That's wasted time in my book.
Last edited by PadyEos; Jan 6, 2013 @ 4:00pm
Rhebel Jan 6, 2013 @ 4:00pm 
Originally posted by PadyEos:
Originally posted by Rhebel:
15 bucks/41 hours played. Yes.
But were those 41 hours wasted or not...

Nah, not really since you die alot in those type of games. It would be worse if the items you got where permanent.

Its like buying two pizas for 20 bucks, it lasts for 30 min but was it worth it? yea it was.
Castun Jan 6, 2013 @ 4:02pm 
Originally posted by Rhebel:
15 bucks/41 hours played. Yes.
I don't know if I agree with your logic. I could have spent thousands of hours on a completely free to play MMO, and if I was suddenly banned for no reason, I would still say that I didn't get my money's worth simply because those thousands of hours I spent playing were totally wasted, and thousands of hours of my life I would never get back. "Time is money" too ya know.
Rhebel Jan 6, 2013 @ 4:03pm 
Originally posted by Castun:
Originally posted by Rhebel:
15 bucks/41 hours played. Yes.
I don't know if I agree with your logic. I could have spent thousands of hours on a completely free to play MMO, and if I was suddenly banned for no reason, I would still say that I didn't get my money's worth simply because those thousands of hours I spent playing were totally wasted, and thousands of hours of my life I would never get back. "Time is money" too ya know.

Yes so would i. If it was a type of MMO that you keep your loot you get for the rest of the time you play. But in WarZ/DayZ you will die everyday

Edit: But if i knew that i paid for 41 hours i would not buy the game in the first place, but in those 41 hours i had LOADS of fun, so i dont regret it at all, i dont feel anything tbh.
Last edited by Rhebel; Jan 6, 2013 @ 4:05pm
PadyEos Jan 6, 2013 @ 4:08pm 
Link to the thread isn't working anymore. They silenced the lazy capitalist haxor.
[MoX]Morosi Jan 6, 2013 @ 4:26pm 
Originally posted by Rhebel:
Yep, ive got banned. As i said in another thread - some people will laugh at me on here, and i understand it, since i have defended the game quite a bit (not the devs, but the actual gameplay).

I got THREE player kills in 41 hours, and 50+ deaths, that would be some nice stat for a cheater right? Dont think so.
Nah I wouldn't stoop so low as to laugh at you
I'm sorry, it must be terrible to get banned, when you are actually innocent. So if kewk said all bans are permanent what do you do now? Sorry to say but hammerpoint fails yet again. They are still banning innocent folk, which is just ♥♥♥♥♥♥♥♥. Hope you get your account back. I wonder if they are banning people, to get them to buy the game again, which is just really low. It wouldn't surprise after all that's happened.
Last edited by [MoX]Morosi; Jan 6, 2013 @ 4:29pm
Showing 1-15 of 63 comments
< >
Per page: 15 30 50
Date Posted: Jan 6, 2013 @ 3:23pm
Posts: 63