Nolan 14 de Feb a las 14:11
Multiplayer is dead, we should start something
I recently bought bfg edition and i love it. The only thing that is bothering me is that noone plays online on this game. its completly dead. if someone wants to play with me add me and send me a message that you want to play. if im online im avalible to play
Mostrando 1-15 de 15 comentarios
< >
VAST1990_CHILE 14 de Feb a las 16:21 
lol
LassA 14 de Feb a las 17:50 
rofl
xXDredd7208Xx 14 de Feb a las 18:27 
yh i had the same idea to get anyways the multiplayer achievements ... but for that we need atleast 5 ppl i think was it
LassA 15 de Feb a las 12:31 
Only 3 guys are enough for the achievements. You need 3 guys for achievement 2 Deaths - 1 Gun / Kill two enemies in the same room with a rocket in DOOM 3 multiplayer

All other multiplayer achievements can be done with 2 guys
Última edición por LassA; 15 de Feb a las 12:32
xXDredd7208Xx 15 de Feb a las 14:27 
oh yh right sorry
Nolan 15 de Feb a las 17:31 
I mean i aint trying to get achivements, i just wanna hang and play! lol
All your hopes and dreams 17 de Feb a las 16:29 
I'll play! I've been looking for someone to play multiplayer deathmatch with
Mandingo Warrior 17 de Feb a las 22:56 
if we can get 2 other people i will gladly join, 2 Deaths 1 Gun is the last achievment i need for this game, its been really bugging me that i cant close it out. set a time and I will be there to get this done
LassA 18 de Feb a las 8:59 
I'm In
Última edición por LassA; 18 de Feb a las 9:00
Maximus Decimus NSAus 19 de Feb a las 4:04 
I am totally in for game too! And I also mean for hanging out and playing the MP, like you said man, not so much for the achievement b1tching, I'll be playing normally, but if you can get em then do.

Sucks to hear the MP is down >:( I definately wanted to MP in this one! I miss the good ol' classic shooter MP, all this Call of Duty BS is not so my thing. So I am all with you for getting something going, maybe even revive it all for a bit. That would be COOL. We could start with trying getting the DOOM game groups going again maybe.

Yeah, so anyone for MP can add me to their list (I'll Add you). I can join and play almost anytime, so message me for a game.
Última edición por Maximus Decimus NSAus; 19 de Feb a las 4:05
Mxrider9867 19 de Feb a las 14:18 
Im down for the MP too, just bought the game, after playing the doom series since forever lol
[CALIBUR] 21 de Feb a las 12:14 
I am interested also play some MP
LassA 21 de Feb a las 17:32 
Multiplayer isn't dead, you should following us
Q-Marine 1 de Mar a las 14:13 
I am in for getting achievements, add me pls :)
Nolan 1 de Mar a las 14:59 
blerg, I don't want to play for achivements, just for fun.
Mostrando 1-15 de 15 comentarios
< >
Por página: 15 30 50
Publicado el: 14 de Feb a las 14:11
Mensajes: 15